sâmbătă, 17 decembrie 2011

Afacere.

Eu nu am clasica definitie pentru afaceri, ci una un pic diferita. Eu numesc 'afacere' atunci cand cineva crede ca a facut o super treaba.
Afacere e atunci cand o femeie se imbraca din cap pana in picioare in rosu, asortand cu bijuterii de o culoare cu totul speciala, cum ar fi rosu, si, nu in ultimul rand folosind un ruj de ce culoare decat..exact, rosu! crezand ca este si stilata si frumoasa, aceasta nu face decat sa se piarda in decor in caz de trece pe langa, nu stiu, o carpeta rosie, sau, mai rau, dauneaza grav persoanelor cu vedere puternica. In viata cotidiana mai fac si eu 'afaceri', insa momentan nu mai am niciun exemplu deosebit. Promit sa le notez pe masura ce le utilizez, in orice imprejurare m-as afla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu